W dniach od 11 września 2023 r. do 30 listopada 2023 r. trzeba kupić u Autoryzowanego Dystrybutora dowolny Produkt / Produkty MILWAUKEE® o minimalnej wartości 2500 zł brutto albo wielokrotności tej kwoty. Zakup musi być udokumentowany jednym dowodem zakupu tj. paragonem fiskalnym albo fakturą VAT. Zakup musi być dokonany na potrzeby własnego użytku, nie może być dokonany w celu dalszej odsprzedaży. Zakup oznacza, że uczestnik dokonał całej zapłaty za Produkt / Produkty.
W dniach od 11 września 2023 r. do 1 grudnia 2023 r. dokonać zgłoszenia / zgłoszeń do Loterii.
Warunkiem wzięcia udziału w Loterii jest rejestracja przez zgłoszenie Konta na stronie www.wielkaloteriamilwaukee.pl. Zgłoszenia Konta dokonuje się tylko jeden raz. Podczas zgłoszenia Konta należy podać obowiązkowo:
- dla osób fizycznych: imię, nazwisko, numer telefonu, adres mail, numer Dowodu Zakupu Produktu / Produktów, datę jego zakupu, wybrać z listy rozwijanej: Dystrybutora, u którego został zrobiony zakup, branżę którą interesuje się osoba zgłaszająca do Loterii oraz Produkt/Produkty, które zostały kupione w ramach Loterii; dołączyć skan/zdjęcie Dowodu Zakupu (załączyć można pliki o maksymalnej wielkości 5MB, w formacje JPG, PNG lub PDF), zaakceptować wymagane w Regulaminie warunki. Warunkiem zgłoszenia Konta jest stworzenie swojego indywidualnego hasła. Hasło musi składać się minimum z 12 znaków oraz zawierać co najmniej po jednym znaku z każdej z tych kategorii: mała litera, wielka litera, cyfra oraz znak specjalny.
- dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą i dla osób prawnych: nazwę firmy, numer telefonu, adres mail, numer Dowodu Zakupu Produktu / Produktów, datę jego zakupu, wybrać z listy rozwijanej: Dystrybutora, u którego został zrobiony zakup, branżę jaką reprezentuje firma zgłaszająca udział w Loterii oraz Produkt / Produkty, które zostały kupione w ramach Loterii; dołączyć skan/zdjęcie Dowodu Zakupu (załączyć można pliki o maksymalnej wielkości 5MB, w formacje JPG, PNG lub PDF), numer NIP, imię i nazwisko osoby upoważnionej do kontaktu z Organizatorem i odbioru nagrody (upoważnienie musi wynikać z rejestru przedsiębiorców KRS lub CEiDG albo z osobnego pisemnego pełnomocnictwa), zaakceptować wymagane w Regulaminie warunki. Warunkiem zgłoszenia Konta jest stworzenie swojego indywidualnego hasła. Hasło musi składać się minimum z 12 znaków oraz zawierać co najmniej po jednym znaku z każdej z tych kategorii: mała litera, wielka litera, cyfra oraz znak specjalny.
Warunkiem zakończenia zgłoszenia Konta jest aktywacja zgłoszenia Konta za pomocą linku aktywacyjnego przesłanego przez Organizatora na adres mail wskazany przez uczestnika podczas zgłoszenia Konta. Wejście na stronę przesłaną w linku aktywacyjnym i potwierdzenie zgłoszenia Konta musi być dokonane wciągu 24h od momentu otrzymania tego linku. Brak aktywacji zgodnie z opisem powyżej powoduje, że Konto nie zostaje zgłoszone.